Skoči na glavno vsebino

V četrtek, 17. novembra 2021, smo na šoli izvedli peti projektni dan. Po lanskoletni izvedbi na daljavo smo ga letos izpeljali v šolskih prostorih in tako še intenzivneje doživeli ustvarjalno energijo, ki jo drugačne oblike medpredmetno in timsko zasnovanega šolskega dela nosijo s seboj. Ker letos praznujemo 70-letnico šole, smo na njem razmišljali o vlogi šole skozi čas.

Na projektnem dnevu so sodelovali vsi dijaki programov gimnazija in predšolska vzgoja ter vsi učitelji, ki v njih poučujemo. Ob začetku pouka smo si ogledali kratek dokumentarni film o zgodovini, poslanstvu in viziji šole, ki smo ga posneli za to priložnost. Pouk je v nadaljevanju potekal v obliki delavnic znotraj posameznega razreda. Cilje različnih predmetnih področij smo uresničevali v okviru predlagane teme ter jih povezovali s cilji razvojnih projektov OBJEM, NA-MA POTI in PODVIG, ki se v tem šolskem letu zaključujejo. S projektnim dnevom smo poleg razvijanja vseživljenjskih spretnosti želeli letos dodatno okrepiti tudi vezi z nekdanjimi dijaki. Povabilu, da se za dan ponovno vrnejo v srednješolske klopi, se je odzvalo kar 19 nekdanjih pilonovcev. Z dijaki so podelili tako svoje znanje in izkušnje, kot tudi spomine na svoja srednješolska leta na Pilonu. Skupaj smo krepili vsebine skritega kurikula, nabirali novo znanje in veščine, obujali dogodivščine preteklih generacij pilonovcev, predvsem pa ustvarjali nove spomine in negovali pristne medsebojne odnose. Gostom smo se zahvalili z grafiko, ki so jo pod vodstvom naše kolegice Damjane Plešnar pripravili dijaki.

Delo po razredih so spremljali dijaki novinarji; multimedijska skupina, pod vodstvom Urške Kompara Žvokelj, pa je pripravila končni predstavitveni videomozaik, ki tudi letos nadomešča plenarno predstavitev in predstavlja sintezo našega dela. Kaže moč ustvarjalnih idej in plodnost inovativnih didaktičnih pristopov.

Leta 1954 je Veno Pilon v pismu prijatelju Karlu Dobidu zapisal: »Edini vzor mi je bilo življenje s svojim toplim utripom in večno spremembo.« Ker tej poslanici sledimo tudi na naši šoli, verjamemo, da smo skozi ustvarjalno raziskovanje sprememb v zrcalu časa uspeli razdalje ustrezno izmeriti in v njih začutiti dih topline in hvaležnosti.

mag. Melita Lemut Bajec in Mateja Ceket Odar, prof.

 

 

Dostopnost