Skoči na glavno vsebino

1. dan

Po zajtrku smo se odpravili do naše prve znamenitosti – Checkpoint Charlie, ki je bil mejni prehod v času,  ko je Berlinski zid še stal. Ogledali smo si muzej in se nato odpravili do Topographie des Terrors, ki je poseben muzej, posvečen drugi svetovni vojni. Po ogledu smo se odpravili do Potsdamer Platz-a, kjer smo si tudi vzeli čas za kosilo in nakupovanje v največjem nakupovalnem centru Berlina Mall of Berlin. Po kosilu smo se odpravili na slovensko veleposlaništvo, kjer nas je sprejel namestnik veleposlanice, gospe Kos. Naša naslednja postaja je bila ulica Unter den Linden, kar po slovensko pomeni pod lipami.  Nato smo se odpravili še do otoka muzejev ali Museumsinsel, kjer 5 muzejev stoji na otoku na reki Spree. Po poti do naslednje znamenitosti smo se za nekaj časa ustavili še na Weichnachtsmarkt-u na Alexanderplatzu nato pa nas je pot vodila do East Side Gallery, najdaljšega ostanka Berlinskega zidu, z znamenito sliko poljuba  Leonida Brežnjeva in Ericha Honeckerja. Dan smo končali z večerjo v Hühnerhaus 36 in odšli nazaj do hostla, kjer smo si nabrali novih moči za pustolovščine, ki so nas še čakale.

Katarina, Lea, Veronika in Polona, 3.b

berlin dan 1

2. dan

Drugi dan smo si zjutraj najprej odšli pogledat Brandenburška vrata. Kljub mrazu smo bili navdušeni, saj so zelo mogočna. Po ogledu vrat smo se odpravili proti Reichstag-u oz. nemškemu parlamentu. Na poti smo se ustavili še pri spomeniku umorjenih Romov in Sintov. Reichstag smo si ogledali le od zunaj. V primerjavi s slovenskim je zelo velik. Nato smo se odpravili proti spomeniku umorjenih židov – Holocaust-Mahnmal. Umrlo naj bi jih kar 6 milijonov. Med mnogimi stebri smo se zamislili in nismo mogli razumeti, kako je lahko človek to naredil sočloveku. Po ogledu spomenika smo se odpravili na kraj, kjer je pred približno sedemdesetimi leti stal bunker Adolfa »Führerja« Hitlerja. Tam je preživel svoje zadnje dni in se poročil z Evo Braun. Nato smo se odpravili ogledati Olimpijski stadion. Med ogledom smo si ves čas predvajali skladbo slovenskega raperja Vauksa z naslovom TNT. Nato smo odšli na Breitscheidplatz, kjer smo si ogledali še dve cerkvi in se nato pomastili in posladkali na božičnem sejmu. Prav na tem mestu se je pred kratkim zgodil napad, kar nas je zgrozilo.

Anej, Matija in Žiga, 3.b

berlin dan 2

3. dan

Tretji dan smo se odpravili iz Berlina proti Potsdamu. To je glavno mesto nemške zvezne dežele Brandenburg. Na železniški postaji nas je pričakal vodič, ki nam je delno v nemščini in delno v angleščini predstavil mesto. Ogledali smo si palači Cecilienhof in Sanssouci. Prva je znana po tem, da je tu potekala Potsdamska konferenca –  leta 1945, po kapitulaciji Nemčije. Palača Sanssouci, pa je bila poletna rezidenca kralja Friderika II. in je bila zgrajena v 18. stoljetju po vzoru Versailla v Parizu. Nato smo se vrnili v Berlin, si ogledali še Alexanderplatz in se povzpeli na kupolo berlinske katedrale– Berliner Dom. Po mnogih stopnicah smo si v soju številnih lučk ogledali še najstarejšo berlinsko četrt- Nikolaiviertel. V večernih urah pa smo se utrujeni in prezebli vrnili v naš hostel.

Špela,Tinkara, Sara in Lea Elena, 3.b

berlin dan 3

4. dan

Uradni del četrtega dneva v Berlinu se je začel že ob 8.45, ko smo se morali zbrati v avli hostla, v katerem smo prenočevali. Hitro smo se odpravili na železniško postajo, saj nas je ob 10h čakal voden ogled muzeja Berliner Unterwelten. Muzej se nam je zdel zelo zanimiv, saj smo lahko občutili grozote civilistov 2.svetovne vojne. Poleg dejstva, da je bil ogled voden v nemščini, smo bili navdušeni nad sobo, prepleskano z barvo, ki se je ob izklopu luči svetila. Tema muzeja pa ni le 2.svetovna vojna, temveč tudi pozemna železnica in poštni sistem. Po ogledu muzeja smo se sprehodili po berlinskih ulicah in se naužili izrazitega božičnega vzdušja. Proti večeru smo se s podzemno železnico odpravili proti Charlottenburg-u, kjer smo se sprehajali po čudovitem parku in si ponovno zadržali na božičnem sejmu. Ampak ker je vsega lepega enkrat konec, smo se ob 18h odpravili proti letališču in morali smo se posloviti od Berlina. Ob 23h smo pristali na realnih tleh in za še boljšo voljo našli tudi izgubljenega polža Poldija. Imeli smo se super in Berlin bo zagpotovo ostal v naših srcih.